selam..benim sorunum;bilgisayara format atmadan evvel pes 6'yı da pes 2008'i de rahatlıkla oynayabiliyordum ancak format attıktan sonra pes 2008'de yine problem yok ama pes 6 maça başladıktan sonra inanılmaz bir ağırlıkta oynanıyor,resmen ağır çekimde :( sildim bir daha kurdum ama bir değişiklik yok ne yapacağımı bilmiyorum,online turnuva maçlarımı da oynayamıyorum bu yüzden.ekran kartı güncellemeleri ile ilgili de olabilir belki ama diğer hiçbir oyunda en ufak kasma yok(bioshock,pes2008,nba08vs....)yardımcı olursanız sevinirim....