Hani devre arasına girerken Start'a basarsınız, yarım saniye kadar bir süre siyah bir ekran gelir, sonra devre arası seçenekleri çıkar ya; bende bazı maçlarda o siyah ekran gitmiyor, stadyum ve spiker sesleri geliyor ama hâlâ ekran siyah. Oyunu Alt+F4 ile kapatmak zorunda kalıyorum, bu sefer de Reset Preventation Feature açık olduğundan, yenik sayılıyorum. Bu hata 3. kez meydana geldi, artık sinirim bozulmaya başladı. Lütfen yardım edin.