hayır boyle birseye gerek yok programların nasıl ve ne için kullanıldıgını bılmenle kullanabilirsin mesela kitserver oyun veri klasörünü etkilemeden forma ,yüz,stad,top,ve krampon ekleme ayrıca içindeki lodmixer ile stadda seyirci çoğunluğu sağlama programıdır bu bir örnek kitserver C:\Program Files\Konamı\pes6 içine atılır ve içindeki setup exe çalıstırılır cıkan pencerede install'a basılır cıkan yerde tamam denir ve program oyuna entegre edilir ve sen forma,yüz vs. eklemeye başlarsın:D