mehmetkucukkut : pes6.exe crack bulman lazım
rivaldinho
: laptopun ısınıyorsa oyun kasar makinayı
crazytown
: ekran kartı ve ramın düşük olabilir
dr.demirhan
: KONAMI-WIN32PES6OPT dosyasını belgelerim\konamı\ altına at
myenigul
: pes6.exe crack bulman lazım
kwrak
: oyuna girerken ayarları kontrol et uzatmayı kapamış olabilirsin
tunc86
: 1024*768 High rahat oynaman lazım
yozgatli66
: Sorun donanımından kaynaklanıyor olabilir ekran kartı özellikle
caDDeLy
:kitserver map dosyan hatalı olabilir
Mel_o : Laubaliliğin luzumu yok
muratersuzen : Ballserver ile kitserver kullan linki sabit prgramlar bölümünde var
SERBEN : Sabit konu var tuş ayarlarının nasıl yapılacağı yazılmış