hero_tolga arkadaşlar evo patch indiriyodum ama bazı dosyalarda linkler çalışmıyor.filefront..direk download diceim sayfa açılmıyo onun http://www.filefront.com açılıyo..linkleri kontrol edersek sevinirim.. 0_text dosyası hariç bütün file front linklerinde sorun var.indiremiyorum
aLeX_BuRaK arkadaşlar geçen gün bi laptop aldım 512ati radeon x1600 ekran kartı core duo 1.86GHz işlemci 1gb DDR2 ram'i olan bi laptop ama bu özellikteki laptop'ta pes6 çok takılarak oynuyor halbuki masaüstü pc'imde p4 3.0 işlemcili de çok kasmadan oynayabiliyordum acaba bunun nedeni ne olabilir bu konuda yardımcı olabilirmisiniz acaba.
BeKTaS F1GO Benim tuş konifgrasyonu (botınlar) değişmiyor. tuş belirlemek işin mesela x i s ye almak istiyorum s ye basiyorum enterladık dan sonra olmuyor değişmiyor :S bir de özel hareketler i açıklayan bi başlık varsa yazarsanız sevinirim pm atarsanız sevinirim
batu21 ben türkiye televizyon patch indirdim herseyi yaptım ama o_text klasöürünü falan bulmuo afs secili olduğu halde yardım ederseniz sevinirim
pesdelisi2 abi benim televizyon yaması işe yaramıyor.dkz studio dan hem e text e hem o text e ekliorum. oyun bozuluo bende yeniden yukluom ! bi yardımcı olun
rivaldinho33 Arkadaşlar benim formalar birbirine girdi napmam lazım...Mesela brezilyanın forması kırmızı çıkıo daha dorusu çek cumhuriyetinin formasıyla maç yapıolar.Fenerbahçe de ingiltere formasıyla maç yapıo.Ama dikkatimi çekti sadece sarı renkli formalar yok ortada..Acil yardım istiyorum yoksa oyunu silmek zorunda kalcam ve o kadar yama boşa gidecek ;)
siyahi26 Orjinal Mesajı Yazan: SERBEN ya ben tuşları değiştiremiyorum daha yeniyim bana yardım ederseniz çok makbule geçer Oyundan çıkarak program files'dan Konami'ye ordan da pes 6'ya gir. Orada setting var. Tuşları oradan ayarlayacaksın. Yanlız space tuşu biraz karışık. Space tuuşunu ayarlamak için yerini seçip mouse ile ortda çıkan cansel'e basılı tut sonra space'ye bas
thenry18 arkadaşlar pes 7 yi pc ye kurayım dedim ama bi yeri beceremiyorum.oyun dvd nin içinde daemon toolsdan mount image yapıp mds dosyasını aç diyorum ama f sürücüsüne bir disk yerleştirin diyo.diğer oyunlarda mesela wc2006 da bu işlem yapılıyo ama pes 7 de olmuyo yardım ederseniz sevinirim.hatta baya bi sevinirim
dudebora beyler birisi bana pes6 superpatch icin pes6.exe,kit server ve optıon file uploadlayabılır mı yardımcı olursanız sevnırim. superpatch icin gereklı olan dat file bende var ama dıger dosyaları yanlıslıkla sıldım iyi gunler koaly gelsin.
murataytenn Arkadaşlar iyi oyunlar. Benim sorunum Windows XP'de çalıştırdığım superpatch'i Windows Home Premium da çalıştıramıyorum. Hata aynen şöyle "Windows Pes6.exe dosyası ile ilgili bir sorunla karşılaştı. Program kapatılıyor." Sorun bu. Pes6.exe'yi orjinali ile değiştirdim. Ancak kitservın içindeki dosyaları görmüyor. Yardımcı olursanız sevinirim. :(
aonur1990fb Arkadaşlar bende de taraftar sorunu var yani takımın rengine göre tarafatar çıkmıyo,örn;Fenerbahçe>Mavi-Beyaz,Beşiktaş>Kırmızı-Beyaz taraftar renkleriyle çıkıyo,bi de ben bişeye dikkat ettim Pes 6 da Pes 5 teki gibi supporter colour yani takım rengini ayarlama yok,arkadaşlar yardım ederseniz sevinirim
dangerabbas ACİL YARDIM.PES 6 da oyun yavaşladı ve oyuncular hızlı koşmuyo.top ağır gidiyo .yardımmmmmmmmmmmmmmmmm
RetRo_80 yaa bişey sorucam stadyum yamalarını bilgisayara indiriyorum sorna nasıl kurucam????bi bilgisi olan warsa yardım edebilir mi???