Arkadaşlar PES 6 orjinal olarak aldım. Oyunu rahatça yükleyip menülere rahatça geldim fakat herhangi bir maç açtığımda çok fazla şekilde kasılıyor oyun ve oynanamıyor. Herhangi bir bilgisi olan var mı acaba?
edit: edindiğim izlenime göre ati ekran kartı sahiplerinde problemler var.
benim kartım da ati x1600
ram 1 gb ram
yani donanım yeterli ama sanırım kartla alakalı bir sorun.
son sürücüyü de yükledim fayda etmedi
bir fikri olan varsa sevinirim..