SarIFare : Ramdan olabilir.
EL_MaTaDoR : Settingsten Görüntü ayarlarını 1024*768 Medium yap
ecb1 : Tuş ayarlarını düzenle
memo_61 : Hangi PAck ? Dkz veya GGs ile 0_texte ve e_texte importlaman gerek
Corlu_spor : Ses Ayarlarından Spiker Sessini kontrol et
mondi6 : Pes4 Bulamassın malesef
kagan2334 : CDden install ediceksin o kadar
placebo1907 : Top seçerken oyundan atıyordur Ekran kartından...
temhem82: Ne anlatmak istediğini anlamayamadım
aslannbey : Kitserver ile