Gon lı olan kullanıcılarda da gördüğüm kadarıyla 10.3 te takılmış ki ben de de öyle oldu normal olarak..
Başka bir tane var onu da paylaşan az..
1024 var çok yavaş çekiyorum port ayarı lazımmış bitcomet için açıklama gelirse sevinirim pm attım zati :).