Orjinal Mesajı Yazan: juzam
Orjinal Mesajı Yazan: roobydal
yaaa bazen sizi anlamkta güçlük çekiyorum.size doğru haber verdiğime pişman ediyorsunuz. herşeyi boşverin mantıklı düşünün 3.5gb face olurmu. o kadar soylemem ragmen yinede fake diyorsunuz ya ben diyecek birşey bulamıyorum size. 3.5 gb baya yüksek indirmek problem ama eğer hemen oynamak istiyorsanız indirin yav. çıktı artık pes6 daha fake duymak istemiyorum arkadşlar. kolay gelsin şimdiden
hocam 3.5 gb fake çok rahat olur adam koyar 6 tane 700 mblık filmi rar la sıkıştırıp yada o boyutta başka bi film koyar bunuda pes 6 adı altında yayınlar ve zaten aç gibi bekleşen millette indirir bunu ok yani gayet mantıklı bi olay ha oyun gerçekten çıkmıştır onu bilemem ben sadece olayın mantıklı oldugunu sölemek için örnek verdim.
olsun film indirmiş oluruz nede olsa kota yok:D:D:D