steros ins.. fake değildir ama almanyada yarın cıkacak bugun cıkması mantıklı bu yuzden bayagı irdeliyorum konuyu :)
SkyJacker. Orjinal Mesajı Yazan: xturk beyler bende 7-8 kb'ı geçmiyor hangi programla çekiyorsunuz dosyayı ben bitcoment kullanıyorum. Bu torrentlerde port açma olayı falan nasıl yapılıyor ondan mı acaba? bitcomet kullanıyorsan özelliklerdeki dinleme portunu modeminde açmak gerekiyor , aksi halde verim alamazsın
promethean nforce da cıkmadan ınanmam. ordan direkt rapide dusuyo bende premium war ee fifyaı nasıl cektiysem peside oyle cekicem eheee sabah bıraqırım aksam geldigimde bitmi olur
lexx abi tam bisey soleyin ne olur baska bi forum daha yaziyorum ben rezil olduk kac gunden beri zaten fake ler yuzunden
Roobydal yaaa bazen sizi anlamkta güçlük çekiyorum.size doğru haber verdiğime pişman ediyorsunuz. herşeyi boşverin mantıklı düşünün 3.5gb face olurmu. o kadar soylemem ragmen yinede fake diyorsunuz ya ben diyecek birşey bulamıyorum size. 3.5 gb baya yüksek indirmek problem ama eğer hemen oynamak istiyorsanız indirin yav. çıktı artık pes6 daha fake duymak istemiyorum arkadşlar. kolay gelsin şimdiden
Onur_gs **Valla Ben İndiriyorum Bakalım Yarın Sabaha Biter Hızlanırsa Ama Şu An 1-2 Kb İle Alıyor Öyle Olursa bitmez**
lexx yaf sen diyosan inanirim kardes ama peki neden baska unlu torrent sitelerinde gozukmuyo biliyomusun sebebini aciklarsan sevinirim sen bu konularda iyisin :cool:
Onur_gs Bilmiyorum Ben http://www.torrentreactor.net/ Buraya Girdim Burda Arattım Baktım Windows Yazıyor İndirmeye başladım Birde roobydal Verdi İkiside Listede bakalım