birkaç arkadaşa çok yazık olmuş, kaliteli birkaç gol var gerçekten bence Omer'in gol 1. liği hakeden bir gol değil, şurada yanlış anlaşılmasın kendi golümü kesinlikle bu seviyede görmüyorum, kaliteli goller var oy sonuçları onlar açısından yazık olmuş.. :).
Yine de kazananı oy sonuçları belirliyor görünüşe bakılırsa Ömer kazandı çevrilmesi zor, tekrardan tebrikler :).