NIKESTAR wallaha helal olsun la 1 kısı oy wermıs eger ıkıncısı olursa sımdıqınden daha manyaq bı golum war onu atacam cunqu bu ılk yarısmada hemen ılk macımda attıgım sık bı golu werdım bıraz aceleci oldum ama 2 olursa qı olur gokhan bu kadar ıstegı kırmaz super bı golle karsınızda olacagım umarım basqa oylar da alırım bu ılk yarısmam ama bu gıdıse gore omer birinci ben kacıncı olurum allh bılır orasını
Peshayat Yaw nolcak birinci olmasam olcek deilim yaw Bu arada bana oy veren arkadaslara tekrar tesekur ederim..
phatuphatu galiba yarışmayı 4. bitircem ben de olsun katılmak bile büyük zevkti :D herkese teşekkürler ömer açık ara önde gidion la :P
jam1907 abi benim keske öbür frikik golumu koysaydın o daha güseldi bee gitti güselim gol ama bu frikikde güsel yaa oylar bana :D
NIKESTAR omerın golunu teqrar ızledım sız ona bu qadar oy werıosanız sıze ben o golun aynı koseden sıfıra daha yakınını we daha uzaqtan olanını atıyım da ızleyın isteq olursa werırım lınqını
CrossOver Orjinal Mesajı Yazan: m u n e z abi bu videodaki müziğin adı ne?:D Teriyaki Boyz-Tokyo Drift Soundtrack
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: NIKESTAR omerın golunu teqrar ızledım sız ona bu qadar oy werıosanız sıze ben o golun aynı koseden sıfıra daha yakınını we daha uzaqtan olanını atıyım da ızleyın isteq olursa werırım lınqını 2. yarışmada görürsünüz
cause_of_death 2. yarışma golleri epey güzel olacak yorumlara bakılırsa :). Oy veren arkadaşlara teşekkürler, kazanana tebrikler :).
RAPEROL ben tabiqi abime oy werdim abımın golu bence omer abının golunden guzel omer abının attıgı gol basıt ben bıle atıom abımn vole ıle asırtma we ters koseye atmıs abımın golu boqtan olsa bıle werırım oy nede olsa abım