Peshayat12 abi itiniz köpeğiniz olayım ben şerefsizin tekiyim affedin beni lütfen yaptık bi aptallık tüm herkesden tüm soccercenter üyelerinden özür dilerim ben adinin tekiyim
phatuphatu abi yapmasaydın keşke böle bişi ya...:(walla üzüldüm haa yarışmaya böle bi darbe vurulacağı hiç aklıma gelmemişti....
cause_of_death Bütün goller güzel, umarım uzun süre benzer yarışmalar tekrarlanır. Arkadaş ayıp etmiş, malum adalet yerini bulmuş. :)
CrossOver Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň Birileri Ya Kendini Çok Zekki Sanıyor, yada Bizi Çok Aptal Sanıyor. Kimsenin Gelip, Böyle Bir organizasyonda Böyle Bir Terbiyesizlik Yapmaya Hakkı Yoktur. İnsanda Ne İstek,Ne Zevk Bırakıyorsunuz Helal Olsun. Amacın sadece eğlenmek olduğunu anlamayan bazı arkadaşlarımız var sanırım:rolleyes:
jjokocha bu ne terbiyeszlktir yaw insanda ne yarşma zevki brakıyolar nede bişey,lütfen böle şeylere başvurmayında zevkinde brakalım böle eğlenceli yarşmaları;)
pilot_falcon allah allah bu gollerin gönderilme tarihi ayın 26 sına kadar değil miydi..biraz önce golü göndermek için siteyi açtım bir de baktım goller hazırlanmış bile...
CrossOver Orjinal Mesajı Yazan: pilot_falcon allah allah bu gollerin gönderilme tarihi ayın 26 sına kadar değil miydi..biraz önce golü göndermek için siteyi açtım bir de baktım goller hazırlanmış bile... Çok katılım olduğu için 2.yarışmada yayınlanacak diğer goller. Not:Tabi 2. yarışma olursa:rolleyes:
mustafagencay benim mesajlari siliyonuzmu yaw orta sahadan ne guzel gol atmistim ama neyse hem de a tusuyla attim:D:D
kartalmurat Ya ben 26 ekim diye biliyordum.Tam bayramdan eve geldim,attığım bi golü upload edecem,bi de ne görüyüm Video hazırlanmış,Oy vermeye bile başlanmış.Neyse öbür yarışmalara.:eek: Oyum mertzara ya çünkü diğer atılan golerden daha değişikve daha güzel
Sihdi Orjinal Mesajı Yazan: mertzara gökan ne kızıyorsunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn Arkdaşım Msjını Editlersen daha iyi olur forum düzenini bozuyor
forbiddenenator ben hic bi yyorumu okumadan karar verdim mr.dangera hic yakıstıramadım bu is zevk isi vede olayın pisliğini cıkarmanın anlamı yok böyle zevk islerinede böyle seyler karıstırıyorsunuzya ne diyim sana