Peshayat12 herkes basarılar. bu arada Omer Arkadasımızın Golu Klasik Her Macta Öyle Goller Atılabilir bide kaleci elinden kacırmış ama genede gusel sayılı
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: Mr.Danger herkes basarılar. bu arada Omer Arkadasımızın Golu Klasik Her Macta Öyle Goller Atılabilir bide kaleci elinden kacırmış ama genede gusel sayılı ewt senin golünde güzel formatta goller gitmeseydi daha güzel gollerim wardı ama artık 2. yarışmaya
phatuphatu ömer beni şaşırttın la... la hani katılmak için katılıodun iddalı değildin ula sen var ya...:P
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: c o n q u e r o r ömer beni şaşırttın la... la hani katılmak için katılıodun iddalı değildin ula sen var ya...:P şaşırtırım
Peshayat12 11 E 11 gidiyoruz Ömer Kardeşle bu arada Ömer Benim Gercek Adın Çağatay :) bİ YERDE aDaŞıZ :D
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: Mr.Danger 11 E 11 gidiyoruz Ömer Kardeşle bu arada Ömer Benim Gercek Adın Çağatay :) bİ YERDE aDaŞıZ :D eheh çekişmeli oluo
phatuphatu ömer hile yapıooooo:P:P:P bu arada eğlenmek tek amaç ve bu amaç bence gerçekleşio dio düşünüom...bu yarışma geçen fifa yarışmalarına göre daha kaliteliydi bu arada yönetmen gökhan :)
Peshayat12 yapsada yapmasada fark etmez gerçi hayat bir oyundur hile yapmayan game over olur :D ben hile yapmadım ha :D
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: c o n q u e r o r :P ---- bu işaret ne demek hocam şaka yani;) EDİT:ömer geçilmiş .. tamam yaw yüzüme wurmayın 2.yim:p
Gökhan Sağolun, Gerçekten Bende Severek ve Özenerek Hazırladım :D Aday Arkadaşlara Tekrar Başarılar. :)
Peshayat12 Teşekkürler Gökhan Kardeş Şuan Ömer Kardeş İle Çekişiyoruz. Oy Veren Tüm Arkadaşlara Teşekkürler ...
mmk iyiki benim golü koymamışsın gökhan..yoksa rezil olcaktım..ben oy vermiyeceğim çünkü 4-5 gol arasında terettütteyim..herkese başarılar süper goller var yine..
Gökhan Birileri Ya Kendini Çok Zekki Sanıyor, yada Bizi Çok Aptal Sanıyor. Kimsenin Gelip, Böyle Bir organizasyonda Böyle Bir Terbiyesizlik Yapmaya Hakkı Yoktur. İnsanda Ne İstek,Ne Zevk Bırakıyorsunuz Helal Olsun.