yaw arkadaşlar baktım da goller hep aynı cinsten nerdeyse
uzaktan atılan şut hepsi.
yani hiç 2-3 kişiyi çalımlayıp ardından kaleciyide geçip atılan bi gol yada teknik bi aşırtma golü görmedim.
ama MR. danger'ın golü çok güzeldi benim oyum ona.
Bu arada organizasyon için teşekkürler gökhan...