phatuphatu ömer şansa bala birinci oldun işte :P:P:P:P kesin hile yapmışındır sen :P:P:P:P hadi şaka bi yana afferin :P hakeden kazanır tebrikler ömer ;)
NIKESTAR ıkıncı yarısmaya da katılıyorum bu sefer odullu olsun len rekabet iyice kızışır omer senide tebrıq ederım bende 3 arkadasla 3 oldum umarım ıkıncı turnuvada 1 olurum
cause_of_death Öncelikle Ömer olmak üzere katılan bütün arkadaşları tebrik ederim, harika bir video izledik defalarca :). 2. yarışma daha güzel goller bizi bekliyor gibi, hadi bakalım :).
Passenger ömer tebrikler..burdan hile yapan arkadaşa bida helal olsun demeden geçemicem.nan oyumu yedin be....hile yapmasanda 1. olablrdin....
hain_geceler Yarışmada oy kullanırken ne gibi kriterleriniz vardı bilmiyorum ama birinciliği kazanan gol çok sıradan bir gol bence. Nikestar arkadaşın golü bence daha güzel.
mehty yaa mukkemmel goller var ama bırıncı sectıgınız gol berbat otesı ama oy verenlerı tbrık etmek lazım yınede ttbrkler herkes atar bu golu futbolla fıfayla yenı tanısan bırı bıle:mad:
waryete o listede 9. veya 10. sırayı alacak gol ömerçağatay ın golüdür arkadaşlar. hiçbir özelliği yok o golün. neye göre hangi kritere göre 1. seçtiniz anlayamıyorum. inşallah 2. gol yarışmasının galibini başka biri seçsin. o listede "cann", "casusfb1907", "cause of death" in golleri dururken......bilmiyorum. 1. yi belirleyen kişi ya da kişiler lütfen "birazcık" futboldan anlayan kişiler olsun bundan sonra.
Curcuna arkadaşlar saçmalamayın herkes beğendiği gole göre oy veriyo neden bunu seçtiniz diye bi şey olamaz...
waryete ben de biliyorum birincinin verilen oylarla belirlendiğini. ama bi tarafta da göz var nizam var, yapmayın allah aşkına. o goller arasında dağlar kadar fark var. böle basit bi golün 1. seçilmesi beni ve birçok kişiyi şaşırttı açıkçası. artık olan olmuş, ilk yarışmayı haketmeyen bi gol kazandı maalesef. inşallah bundan sonraki yarışmalarda hakeden kazanır.
Fifa_delisi10 Bu 1. seçilen gol tamamen matrak we buna oy werenlerin spastik olduğunu düşünüyorum sadece 07 deki saçmalığı göz önüne seren bir gol olmus we bilerek yapılmıs bir oylama sonucu 1.seçilmiş orda 1.seçilicek goller war bunda bişey war ama neyse...zaten orda birçokhesap açıp kendisine oyn weren bi arkadas wardı itraf etmişti:D(Ben olsam etmem affetmezdim :D)bundada kesin böyle birşey war