Daha 1 ay önce ilk kez FM'ye başladım. Paso Cm 03/04 oynardım 4 sene sonra baydı artık :)
2006 - 2007 Sezonu:
Galatasaray'ı seçtim ve ilk olarak o az parayla Hakan Balta ve Muslu Nalbantoğlu'nu aldım. İlk maç Süper Kupa finaliydi, hazırlık maçlarında alınan yenilgilerden sonra kupayı BJK'yi 3-0 dağıtarak almak şaşkınlığa uğrattı :) Daha sonra Rabotnicki'yi rahat bir şekilde eleyerek Şampiyonlar Ligi gruplarına kaldım. Ve kuralar çekildikten sonra bana "Seneye görüşürüz Avrupa" dedirtti. Grubum: Barcelona, Chelsea, CSKA Moscow. Neyse o arada ligde de fena gitmiyordum ilk başlarda tökezlesekte ilk yarının sonuna doğru Fener'den liderliği aldım. ŞL'de de ilk maçım Chelsea deplasmanındaydı ve şok bir şekilde 2-0 yendim :) O gazla Barca'yı da Ist'te deviririm havalarındaydık ama fazla gazın sonucu olarak şiir gibi oynayan Barca'ya 0-2 yenildik :D CSKA ile içerde dışarda 1-1 berabere kaldım, ardından Chelsea ile de 0-0 içerde berabere kaldıktan sonra Nou Camp'te bir güzel ezildim :) Ama bu sonuçlar gruptan çıkmama yetmişti ve 2. olarak Chelsea'nin önünde ikili averajla 2. tura çıktım. İlk yarının sonunda Serkan Gedik ve Jose Sosa'yı renklerime bağladım. Iliç ve Mehmet Topal'ı sattım. İkinci yarıya yeni forvet hattımızla bomba gibi girdik Fenerle fark bi ara 9'a çıktı. ŞL'de de Porto'yu Istanbul'da 2-0, Portekiz'de 0-1 yenerek çeyrek finale çıktım. Gelin görünki çeyrek finalde de Barca çıktı karşımıza :) Umutsuz bir biçimde başladığım Barcelona'daki maçtan yine şok bir şekilde 0-0 ile döndüm. Fakat Istanbul'da 1-2 yenilerek Avrupa'ya veda ettim. Ligde sezon sonu şampiyon oldum 10 puan farkla, ligin en ilginç olayı Kadıköy'de Fenerin BJK'ye 0-13 yenilmesiydi :D (İnanmayan olrsa SS koyarım) Fortis'te de yarı finalde BJK'yi, finalde FB'yi yenerek kupayı kaldırdım. Kendi açımdan gayet başarılı bir sezondu.
2007 - 2008 sezonu:
Daha yeni başladım sezona. Transfer döneminde takıma operasyon uyguladım ve o dandik kadroyu değiştirdim :)
Gidenler:
Stjepan Tomas
Marcelo Carrusca
Junichi Inamoto
Hasan Kabze
Murat Akça
Volkan Bekçi
Gelenler:
Selçuk İnan
Alpay Özalan
Mehmet Nas
Gonzalo Rodriguez
Mehmet Sedef
Emre Belozoğlu
Ali Karimi
Juan Pablo Rodriguez
Süper kupa'da Fener'i yenerek 2. kez kaldırdım kupayı. Ligde 3 galibiyet, 1 mağlubiyet ile 5. sıradayız. ŞL'de de Basel'i eleyerek gruplara kaldım. Bu sefer daha insancıl bir grupta oynayacağım :) Inter, Benfica, Espanyol.
Sezon bitince yazarım tekrar ;)