FC Brussels Part 2 (ve son bölüm:))
2007-2008 Sezonu
Başarılı geçen ilk sezonun ardından maddi yetersizlikler yüzünden boşta olan genç oyuncuları transfer ettim ve aldığım bu oyunculardan forvet bölgesindeki José Mendoza ve Rudi Jr Vermeulen takımın değişilmezi oldu. Augustine'nin de başarılı performansı ile iyi giden 2. sezonun son haftalarında aldığım kötü sonuçlar yüzünden 5. oldum.

07-08 sezonunda da sahamdaki maçlarda başarılıydım. Geçen sezondaki gibi 1. olamasamda 2.ydim:

Belçika kupasını da Germinal alınca Avrupa'ya gidemedim.
2008-2009 Sezonu
Lopes ve Fraga gibi PA'ları çok yüksek (194) olan genç oyuncuları transfer edip (yönetim bonkörlük yapıp transfer bütçesi isteğimi geri çevirmedi) sezona iddialı başlasamda ilerleyen haftalarda aldığım kötü sonuçlarla alt sıralara demir attım.
2008-2009 sezonu kadrom:

Nerdeyse her maçta alehime hakem hatalırının olması ve benim itirazlarıma federasyonun sessiz kalması beni sinirlendirdi ve takımdan ayrılmayı kafama koydum. Hakem hataları olmasaydı harika (genç) bi kadro kurduğum oyunuma uzun süre daha devam ederdim. Ve bu hatalara devre arasına kadar dayanabildim.
Sezonun ilk yarısı 12. sırada bitirdim:

Buna rağmen ligin en çok gol atan takımıydım(Mendoza, Roberts, Lopes, Salihi saolsun:)):

Ve 1.1.2009 tarihi saat 19.00'da bu güzel kariyerime son verdim:) İstifa haberim:

FC Brussels kulüp rekorları:

FC Brussels oyuncu rekorları:

Ve oyunum süresi vs.. Game Status:

Bir kariyerin daha sonun geldik, başka ve başarılı kariyerlerde buluşmak dileğiyle.. :)
NOT1: Oyunu bıraktığım için futbolcular hakkında detaya indemedim. 2. bölümü yayınlıycam dediğim için sslerle biraz anlatmaya çalıştım.
NOT2: Oyuna devam etmek isteyenlere save dosyasını verebilirim.