Football Manager 2007 başlarda pek sarmamıştı, nice takımlar nice taktikler denedim ama hiçbirinde başarı sağlayamadım. En sonunda Galatasaray'ı denemeye karar verdim.
2006/2007 Sezonu
İlk sezonumda elimdeki oyuncuların hiçbirini elimden çıkaramadığımdan Türklere yöneldim. Sezon başında Volkan Yaman, Kennedy Bakircioglü, Mehmet Akçagün ve Tugay'ı kadroma dahil ettim. Devre arası da Muslu Nalbantoğlu takıma dahil oldu.
Öncelikle bildiğiniz gibi Beşiktaş ile süper kupa maçı oluyor. Normal süresi 1-1 sona eren maçı uzatmalarda 4-2 yenerek kariyerimin ilk kupasını Galatasaray müzesine götürdüm.
Süper Lig'e kötü başlamıştım, beraberlikler üstüste geliyordu, ancak 13. maçtan sonra bir seri yakalayarak 18 maç yenilmedim. Bu süre zarfında şampiyonluk için Fenerbahçe ve Beşiktaş ile çekişiyordum. Son haftalara girerken rakiplerimin puan kayıplarından faydalanarak zirveye oturdum ve 71 puanla Fenerbahçe ve Beşiktaş'ın önünde şampiyon oldum.
Türkiye Kupası'nda gruplarda 10 puan toplayarak bir üst tura çıktım. Çeyrek finalde Beşiktaş'ı eledikten sonra yarı finalde Fenerbahçe'ye elendim.
Şampiyonlar Ligi'nde Standard'ı geçip gruplara katıldım. Zorlu grupta Bayern ve Lyon'un arkasında, Anderlecht'in önünde 9 puanla 3. olarak UEFA'ya gittim.
UEFA Kupası'nda Feyenoord'u eledikten sonra gelen Shakhtar Avrupa maceramı bitirdi.
2007/2008 Sezonu
Genç bir kadro kurmaya yönelik çalışmalarımın temelini burada attım. Carrusca, Iliç, Inamoto ve Song'u satarak bütçeme yaklaşık 6 m € para koydum.
Mateo Saavedra, Serkan Aykut, Servet Çetin, Tevfik Köse, Yıldıray Baştürk, Nizamettin Çalışkan, Jelle Van Damme, Gabriel Tamas, Juarez'in yanında çoğu 19 yaşın altında bir çok Türk transferi gerçekleştirdim.
Süper Kupa'da Denizlispor'u penaltılarla geçerek bu kupayı 2. kez almış oldum.
Süper Lig'de nedense işler yolunda gitmiyordu. Çok zorlandığım bir sezon oldu ve güç bela 4. olarak bitirebildim.
Türkiye Kupası'nda B Grubu'nda Antalyaspor'un önünde gruptan çıktım ve Çeyrek Final'de Malatyayı eledim. Yarı finalde gruplarda yenmiş olduğum Antalyaspor Final'e çıkmama engel oldu.
Şampiyonlar Ligi'nde Milan, Benfica ve Basel ile karşılaştığmı grupta 3. oldum.
UEFA Kupası'nda rakibim Lyon'du, 1-1 ve 2-2'lik maçların ardından ikili averaj ile elendim.
2008/2009 Sezonu:
Bomba gibi geliyoruz.
As Kadrom:

18 Yaş Altı Kadrom:

Oyuncularımdan bazıları:


