Beşiktaşla İlk Sezonda Lig Şampiyonu Oldum.Türkiye Kupasında 3 As Oyuncumun Eksikliğinde(Runje,Ricardinho,Cesar Delgado) Fenerbahçe'ye Finalde 2-1 Yenilerek Kupayı Kaybettim.Lig Başlangıcındada Süper Kupayı Galatasaray'a Kaptırdım.Açıkcası Pek Başarılı Bir Grafik Çizemedim.Uefa Kupasında Gruplarda 2. Olarak 1. Elemede Kızılyıldızla Karşılaştım Toplamda 9-1 Kazanarak 2. Elemede Oynamaya Hak Kazandım 2 Elemede Villareal'le Karşılaştım.İlk Maçı 4-2 Aldım 2.Maçı 3-0 Kaybederek Uefa Hayallerinede Nokta Koydum.
**Sezon Başı Yaptığım Transferler:**
Cesar Delgado (Cruz Azul):6.750.000 $
Mehmet Topuz (Kayserispor):3.600.000 $
**Devre Arası Yaptığım Transferler:**
Pablo Vitti (Central):875.000 $(Bobo 1.000.000 $ Konyaspor'a Gitti Onun Parasıyla Alındı)
**Sattığım Oyuncular**
Pablo Vitti:1.000.000 $ Konyaspor
Bobo:1.000.000 $ Konyaspor
Ali Tandoğan:1.300.000 $ Gaziantepspor
Sezon Sonu Transferleri:
Servet Çetin (Sivasspor):Free Transfer
Kennedy Bakırcıoğlu (Fc Twente):Free Transfer
Portillo (Gimnastic):8.750.000 $
Tomas Sivok (Sparta Prag):2.300.000 $
Ferhat Öztorun (Galatasaray):3.400.000 $
Uğur Yıldırım(Heerenven):8.250.000 $
İrfan Başaran (Galaasaray):345.000 $
Volkan Babacan (Fenerbahçe):250.000 $
**Şu Anki Kadrom**
Runje(Gk)
Ferhat Öztorun(Dl)
Servet Çetin(Cb)
Gökhan Zan(Cb)
Serdar Kurtuluş(Dr)
Matias Delgado(Ml)
Ricardinho(Mc)
Sivok(Mc)
Mehmet Topuz(Mr)
Cesar Delgado(St)
Portillo(St)
Bu Böyle Uzar Gider Yazacak Çok Şey Var:)
2. Sezon Daha Başarılı Olmayı Umuyorum...
Son Olarak Şampiyonlar Ligi Grupta İlk Maç
Real Madrid:1 Beşiktaş:0 Dk.90 Cassano
Haksız Bir Penaltıyla Kaybettim:(