Milan la ilk sezonumda öncelikle Gilardino yu sattım.Bana göre cok kötü oynuyordu.Zaten offer clubs dediğimde Liverpool a 38 m ytl e hemen sattım.Bundan sonra bazı oyuncuları kiraya verdim.İyi bir transfer bütçem oldu ve Xisco(31 m ytl)(aml,fc) ile Rodrigo Palacio(28 m ytl)(fc) yu aldım.Sezonun yarısına geldiğimde ise üstün basarımdan dolayı ek transfer bütcesi daha verdiler.Bende Del Horno(dl,wbl)(15.75 ytl) ile Gonzalo Castro(22.5 m ytl)(wbr,dm) yu aldım.Gercekten cok iyi takviyelerdi.
Takımım cok cok iyi oynuyordu.İlk olarak İtalya kupasını aldım.(finalde Lazio yu eledim)Ardında şampiyonlar ligi kupası(Manchester ı yendim) lig şampiyonu(-8 le baslamama rağmen 17 puan fark attım intere),süper kupası(chelsea yi yendim)italya süper kupasını(lazio yu yendim) aldım.(yani alınabilecek her kupayı aldım)
Bu sezon Nesta en iyi defans,Kaka en iyi ortasaha,Rodrigo(40 gol) en iyi forvet,Pirlo en iyi italyan oyuncu oldu.
Sonrasında takıma Chico(12.500)(wbr,dr,dm),Van Damme(dl)(5 m ytl),Gonzalo Rodrigez(dc)(37.5 m ytl) gibi oyuncular aldım.Ayrıca kiralık oyuncum Pasquale Foggia da
takıma geldi ve atak hattım inanılmaz oldu.Şu an 2. sezou basladı şampiyonluğum kesin gibi =)