tamer26 tomas'ın burnuyla biraz oynarsan daha iyi olur sanırım böyle estetikli gibi duruyo ama facelerin gzl
galatasarayli67 arkadaşlar yazılılar başlamadan bi kaçtane daha face yapmak istiyorum.sizce mondragon için hangi modeli kullanmalıyım.benim bi türlü aklıma gelmedi.
galatasarayli67 işte nacati ateş face http://img131.imageshack.us/img131/4109/adszfu2.jpg http://img131.imageshack.us/img131/3424/adsz22hm4.jpg http://img131.imageshack.us/img131/4161/adszkopyalajr0.jpg
galatasarayli67 birisi bana mehmet topuz ve yattara nın face ini gönderebilir mi?onları yapmak istiyorum ama bi türlü düzgün bi resim bulamadım.
galatasarayli67 Orjinal Mesajı Yazan: JacKSpaRoW saçlar uymamış sende zaten arkadan ve yandan çekmemişsin :D oyunda fazla belli olmuyo diye saçların rengiyle fazla uğrasmadım.ama istiyosan resimleri veriyim.buyur: http://img321.imageshack.us/img321/5568/adszka9.png http://img92.imageshack.us/img92/8997/adsz2222xo6.jpg
helmet44 Orjinal Mesajı Yazan: galatasarayli67 bunu kaba taslak yaptım.beğenirseniz düzelteceğim.yorumlarınızı bekliyorum. http://img227.imageshack.us/img227/8279/adsztm0.png biraz daha var sanırım ama devam...
galatasarayli67 yorumlarınız için sağ olun beyler Orjinal Mesajı Yazan: FIFA 07 abi sen bu necatiyi camoreneyzi modelinden mi yaptın benziyoda o bakımdan söyledim :) evet hocam o modelden yaptım en iyi o oluyodu :)
galatasarayli67 Orjinal Mesajı Yazan: munzur10 necati güzel..upload eder misin? bi ara upload ederim merak etme hocam
galatasarayli67 hocam benim yaptıklarımı diyorsan benimkileri yükleyemezsin.çünkü ben hiç bi yere upload etmedim.
galatasarayli67 beyler yeni bir face daha.karşınız da Orhan AK. http://img516.imageshack.us/img516/8125/adszkopyalabj6.jpg http://img177.imageshack.us/img177/6539/adsz2vy8.jpg nasıl olmuş. beğenirseniz upload edicem,beyler.