Orjinal Mesajı Yazan: galatasarayli67
sen hangi modeli yaptın.bide tomas için sence hangi modeli kullanmalıyım
model sölenmez :D onu bulmakda emektir çünkü. birde bişeyi unutmuşum linkleri böle koyma imgeshackde up load ettikten sonra şöle bi ekran çıkar üste 2 tane link altında yani ortada reklam en alttada 4 tane link wardır o en altakki 4 link 1. sini kopyala yapıştır yapki resim direkt gelsin