ya galatasaraylı67 senin videonu izledim face yapma videounu.anladığım kadarıyla creation master lazım.onu nereden indirdiğini söylermisin ayrıca photoshopu da nerden indirdiğini söylersen çok mutlu olurum.özellikle creation master bende çalışmıyo.gsli67 kardeş sen creation masteri ve photoshopu indirdiğin sitenin linkini versen olmaz mı?