c on q u e r o r
SeLam.. Geçmi$ oLsun umarIm en kIsa zamanda iyiLe$irsin..beLki okumamI$sIndIr yada görememi$sindir diye 1daha tekrarLIyorum we gördügüm yeni eksikLikLeri ekLiyorum karde$..
1- ÇıkaracağIn yamayI Soccercenter.net de buLunan StadLarLa uyumLu haLe getiremezmisin..ben dün türk teLekom Lig a'yI yükLedim.. daha Sonra ALi samiyen stadInI yükLedim bu sefer Lig'a daki takImLar beLcika Ligi takImLarIndaki eski sewiyeLerine döndüLer..( Yani maLatyaspor yine maLatyaspor ama sadece ismi maLatyaspor..Bütün özeLLikLeri AnderLent takImIna ait.) Yada Yamaya StadLarI ekLeyemezmisin.. aLi samiyen Şükrü SaraçoğLu inönüyü.. Eğer ekLersen Süper oLur..
2- Iddaa Lig B yi çIkarIyorsun.. 18takImLI 1Lig oLucak SanIrIm.. $imdi iyi dinLe bak Hani Her Sene türk teLekom Lig A'ya iLk 2 takIm direkt oLarak çIkIyor.. Daha Sonra iLk 6'da oLan 4takIm yani 3. 4. 5. we 6. iLe Iddaa Lig B ' deki kLasman LiderLeri pLayoff oynayarak 3. takIm seçiLiyor.. Senin yaptIgIn yamada kLasman takImLarI sadece 18takImdan oLu$an 1Lig oLdugu için iLk 4takIm oLucak.. Diyeceğim we yapmanI arzuLadIğIm kIsaca $u.. Türk teLekom Lig A'dan 2takIm direkt oLarak Süper Lig'e çIkacak.. Daha Sonra Lig A'daki 4takIm iLe Lig Bdeki iLk 4 takIm kendi araLarInda pLayoff oynarak 1takIm 3. oLarak Süper Lige çIkacak.. UmarIm anLatabiLmi$imdir..
3- Dün AnderLent'in StadI dikkatimi Çekti..İzmir Atatürk StadIna nekadar benziyor.. Hani geçen Sene Türkiye Fortis kupasI finaLi orada yapILdI.. acaba bu yamada Türkiye kupasI finaLini o stadda yapmamIzI sağLayamazmIsIn ?
4- Türkiye Süper kupasI finaLi (biLmiyorum Fifa2007'de warmI ama ) Commerzbank Arena stadIna göre ayarLayamazmIsIn..Eğer yoksa FeLLix board faLan o tür büyük 1stada ayarLarmIsIn.. OwaL styL e göre ayarLamI$sInda onun için söyLüyorum.. diğer stadLarIn görünümü daha güzeL..
5- 2.Ligden Süper Lige cIkarken cIkan we dü$en takImLarI gösterebiLirmi.. Hani ingiLtere 2.Liginden Premier Lige cIktIgInda hem cIkan takImLarI gösteriyor Hemde dü$en takImlarI.. bunuda onun gibi ayarLayabiLirmisin..
geçmi$ oLsun tekrar.. umarIm en kIsa zamanda aramIzda oLursun..