bana kalirsa yama müthis..emek harcayanlara tesekkürler.. beyaz yarasanin dedikleri isin cok ayrintisi ve zoru... ancak kolayi su sekil olursa..süper ligden son 3 küme düsecek.. lig A dan ilk 3 birinci lige cikacak,son 3 küme,yani lig B ye düsecek...lig B den ilk 3 lig A ya cikacak sekilde yapilsa yeterli..arti bu takimlarin türkiye kupasi oynama sansi olursa mükemmel olur..en azindan lig a takimlari türkiye kupasinda oynasa bile yeterli..