TÜM SOCCERCENTER.NET ALEMİNE SELAMLAR
*Evvela bende TÜRK TELEKOM LİG A'daki TÜM takımların kadroları var
*TÜM takımların formaları da var
*TÜM takımların minikitleri de var
*Ayrıca gene TÜM takımların kariyerdeki CAREER İMAGE'ları var
O kadar yazdım ki hala bakmadınız. Yani diyorum ki WEDO'nun tırnağı bile etmem ancak kendi çapımda iyi forma yapıyorum denebilir.Ya siz bana hangi dosyalar ihtiyacınız varsa(ör:Altay
İç Saha Forması) ben o yamayı(minikitle beraber) yapayım.Hem de 2 dakkada...Ya böylece forma sorunu ortadan kalkar.Yeterince iyi anlatabildiysem ne mutlu bana....
Saygılar....