Roobydal önce lütfen bekleyiniz çıkıyor yaklaşık 30sn bekledikten sonra otamatik olarak download seçeneği beliriyor
revolver26 Orjinal Mesajı Yazan: celalb gspaketi mükemmel ancak nası yükleyeceğimi bilmiyorum pes 6 aynen 2 gündür aynı şeyi söylüyorum ama cevap veren yok,yokmu Allah rızası için sölicek biri:confused:
celalb Orjinal Mesajı Yazan: revolver26 Orjinal Mesajı Yazan: celalb gspaketi mükemmel ancak nası yükleyeceğimi bilmiyorum pes 6 aynen 2 gündür aynı şeyi söylüyorum ama cevap veren yok,yokmu Allah rızası için sölicek biri:confused: kader kurbanıyız desene:D
revolver26 Orjinal Mesajı Yazan: celalb Orjinal Mesajı Yazan: revolver26 Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: celalb gspaketi mükemmel ancak nası yükleyeceğimi bilmiyorum pes 6 aynen 2 gündür aynı şeyi söylüyorum ama cevap veren yok,yokmu Allah rızası için sölicek biri:confused: kader kurbanıyız desene:D yok ya kaderle falan ilgisi,kaale alımyolar bizi:confused:
Roobydal once faceleri bir dosyay kopyala sonra afs explorer programından o_text.afs aç sonra import folder seç yüklediğin dosyayı seç sonra farklı yere kaydediyorsun mecburen keyadetikten sonra o_tetx dosyalarının yerini değişitir