Orjinal Mesajı Yazan: Tuncay_135
facelerinin hepsi muhteşemler nasıl oyundaki izi kaybettiriyosun yani face maske gibi durmuyo çünkü hepsi çok güzel faceler
sen benim bir faceyi yaptığımda görsen heralde kafayı yersin bir face 5saat rahat sürüyor her face sıfırdan yapıyorum. Ama birşey var arkadaşlar pes'e face yapanlar çok başarılı ama fifacılar okonuda pek şanslı değil pesçiler kadar. Çünkü tüm face yapanlar gördüğüm kadarıyla kamyon çarpmış gibi futbolcuya face yapıyorlar. (tüm forumu tam olarak incelemedim, incelediğim kadarıyla) Birtek 10ur o güzel yapıyo ama oda bir yere kadar. Ama birşey varki hiçbir pes facerlera gereken yardım yok(en azından kalieli resim bulunur) doğru dürüst yorum yok fifacılarda ise adam yalvarıyor abi bi face yap bize neolur diye pesde ise iyi, devam, alakasız bir face süper muhteşem gibi bir garip döngü var. Neyse sağol yorumun için dostum