arkadaslar oyunla ilgili uzun inceleme yazımı bir önceki sayfada yazmıstım..fakat bir detay varki,ona uzun uzun deginmeden gecemiyecegim...GOL ATMAK!!
evet arkadaslar gol atmak veya gol pozisyonuna girmek bu oyunda oldukca fazla zorlasmıs..daha önce dedigim gibi vasat gücü olan oyuncularla ceza sahası dısından (hatta ceza sahası içinden cekilen) şutlar bile kalenin cok uzagından dısarı cıkabiliyor..oyunun yüksek kademelerinde (hard veya hardest) bu kademelerde bilgisayar inanılmaz bir yapay zeka ile oynuyor..cok iyi press yapıp cok iyi kapanıp savunma yapıyorlar..ben oyunculuguma oldukca güvendigim halde hard kısmında (yaklasık 4 yıldıza denk geliyor)6 mac üstüste oynadım sadece 1 gol attım ve 5 macı kaybettim..:)
yani eskisi gibi her oyuncu ile uzaktan atılan o füze gibi sutları unutun,ama vurus gücü iyi oyuncular ile cok güzel sut cekilebiliyor..böyle oluncada oyun cok mücadeleli ve heycanlı bir hal alıyor...yani sinirlerinize cok fazla hakim degilseniz..oyuna alısana kadar bir klavye veya gamepad parcalıyabilirsiniz...)
işin özeti oyun oldukca fazla zorlasmıs..bu demek degilki pozisyon bulamıyorsunuz..hayır bu sizin elinizde,kurun formasyonunuzu,taktiginizi savunma stratejinizi ve diziliminizi ve buyrun oyuna..dogru bir dizilim ve taktikle inanılmaz pozisyon yakalıyabilirsiniz..ama dedigim gibi eskiyi unutun ve gol atmanın cok zorlastıgını unutmayın:)
not:eskiden pes,we aynısı olurdu...ama bu oyun we 10 dan gercekten biraz daha farklı.bunu oynadıkca anlıyacaksınız..tabii oynanabilirlik olarak..