ps2 de > top kalecinin elindeyken baskı yapıp önünde durabiliyorum. we10 da bu yoktu. tabii topu kaleciden alabiliyor muyum daha denemedim, henüz 2 maç yaptım deneme amaçlı.
NOT: Ps2 de çıktı ancak Fransızca spiker + İngiltere Premiere Lig takımları düzeltilmemiş + Fenerbahçe > "Constanti" , BJK "Bosphoru" , Brugge "Bruxxelles" gibi uyduruk isimlerle yapılmış, Chelsea "London FC" diye yapılmış + 3 çeşit krampon başlığı var ; Reebok , Adidas ve kendimizin hazırlayacağı Puma,Adidas, Umbro, Diadora, Nike kramponlar.