Roobydal Orjinal Mesajı Yazan: 05emre Ama kimse pes6 yı fifa ya rakip görmesin fifa07nin aslında gerçek rakibi pes2007 dir ocak ayını beklicez. bu da ne demek pes6 ile pes 2007 farklı oyunlar mı.yav şu işi biri adam akıllı açıklasın.ocakta başka bi oyun mu çıkacak? bu konuya dikkatli okuyun pes2007 diye bir oyun neden çıkıyor onu söyleyim önce. konami yıllar önce winning eleven 1 ps1 çıkarmaya başladı ve bu seri we6 yamı 7yemi devam etti tam bilemiyorum playstation2 çıkınca we5 ve avrupa içinde iss diye bir oyun çıkarmaya başladı konami (not ps2 çıktı iss adlı bir oyunda çıktı) daha sonraki yıllarda we7 ps2 çıkarken pc için oyun üretimine geçince yeni bir oyun daha çıktı pes3 (pc kullanıcalarına geçişti oyun pes3 adını alıyor) ve seriler devam etmeye başlıyorken ps2 için w10, pe6 derken xbox ve ps3 konsolları için yeni bir oyun adı beliriyorki bunun adıda pes2007. birkaç yıl sonra ps2 kullanıcısı azaldığında measala örenğin pes8 diye bir oyun çıkmayacak. şimdi konami her konsol değişiminde eski konsoldaki oyunu bir kenara bırakıp yeni konsolla yeni daha farklı bir konsepteki oyun çıkarıyor yıllardır böyle dolaysıyla bizim pes2007 çıkmamasına şaşırmamak gerekir. şimdi pes2007 dönelim konami playstation2 de artık yolun sonuna geldi bunu geçen sene açıklamışlardı daha birşey beklemeyin playstation2 kullanıcıları diye dolaysıyla konami bu zamana kadar çıkardığı oyunlar pc içinde xbox içinde playstation2 formatındaki oyunu yayınlıyordu. şimdi artk playstation3 formatında oyun yayılayacaklarki buda demek oluyorki daha fazla grafik daha içerik daha fazla gerçekçilik ve 2 yıldır konami pes2007 hazırlanıyor. Onun için pes6 fifa07 rakip değil çünkü fifa07 şuanda xbox ve pc formatında çıkıyor dolaysıyle pes2007 bu formatta çıktığında o zaman fifa07 durumu içler acısı olacağını şimdiden garanti ediyorum. inşallah anlamışsınızdır
[silindi] çok saçmalamışın 1 2 3 4 5 6 die devam etti öle saçmalık olurmu hadi oynamasam kitlencem ama oynadım ve sen şu an gayet sallıosn mantık olarak hiçkimse 1. oyundan sora 5 e geçmez
Roobydal Orjinal Mesajı Yazan: barisbumin çok saçmalamışın 1 2 3 4 5 6 die devam etti öle saçmalık olurmu hadi oynamasam kitlencem ama oynadım ve sen şu an gayet sallıosn mantık olarak hiçkimse 1. oyundan sora 5 e geçmez yani ne kadar anlamamışsın 1 den başlayıp 5-6 diye devam ediyor diyorum zaten. konuyu kısa tutuyorum tek tek winning eleven 1 winning eleven 2 diye tek tek mi yazmam lazım anlaman için.
neocan Dostum oyunun ps2 için çıktığı konusunda eminmisiniz. Oynadığınız oyun Beta falan olmasın. Fructoser haklı çünkü oyunun çıkış tarihi daha gelmedi. İşte size ufak bir örnek online sipariş verilen bir site ve biz bu siteden pes6 pc siparişi verdik çıkış tarihine dikkat. site www.sendit.com Buda amazondan
Roobydal bakın arkadaşlar pes6 çıktı yani sizlere anlatıklarımmı nasıl uydurimki hiç buzamana kadar pes betası çıktımı allah aşkına. ve sizlere adresleride verdim halen birininde indirmesini bekliyorum. birşeylerde o yazsın ama kimse 1.2 gb indirmeyi çok görüyor
DuMAn_3 senin oyunun dili sadece fransızca mı 1.21 gb ye baska sıgmaz zaten , emulede de fra yazıyor ve bu oyun avrupa icin tum dillerde cıkmıyormu ben hala cıkmadıgını dusunuyorum
mustea arkadaşlar we10 dan çok fazla değişik olmasını neden bekliyorsunuz anlamadım bi türlü we10 japonya için çıkıt pes6 da avrupa için her yıl böle olmuştur we9 - pes5 we8 - pes4
R2.Savage Orjinal Mesajı Yazan: mustea1984 arkadaşlar we10 dan çok fazla değişik olmasını neden bekliyorsunuz anlamadım bi türlü we10 japonya için çıkıt pes6 da avrupa için her yıl böle olmuştur we9 - pes5 we8 - pes4 WE10 un PES6 ya tekabül ettiğini biliyorum Mustafa ama Takatsuka, PES6 da We10 daki bikaç eksikliğin veya hataların giderileceğini söylemişti (özellikle kaleci sorunu).Ki arkadaşımız da bu eksikliğin bir nebze olsun giderildiğinden bahsetmiş zaten.Senin de dediğin gibi oynanabilirlik ve birçok noktada zaten oyun aynıdır.Değişiklik, PES'07 de gözle görülür şekilde yapılacak... Not: Bu arada PES6 için databaselerini bekliyoruz.
metinin Orjinal Mesajı Yazan: roobydal bakın arkadaşlar pes6 çıktı yani sizlere anlatıklarımmı nasıl uydurimki hiç buzamana kadar pes betası çıktımı allah aşkına. ve sizlere adresleride verdim halen birininde indirmesini bekliyorum. birşeylerde o yazsın ama kimse 1.2 gb indirmeyi çok görüyor Roobydal merak etme oyun inmek üzere. Az sonra oyunu DVD'ye yazıp ekran görünütülerini yayınlarım. Arkadaşların anlamadığı oyunun Resmi çıkış tarihi 27 Ekim. Bu arada biz Burada Türkiyenin en fazla hit alan sitesinde çıktımı çıkmadı mı diye konuşalım Fernando İngilizce yama internete düştü bile ilginenlere duyurulur. Kısa bir süre sonra onuda oyuna ekler görüşlerimi yayınlarım.
DuMAn_3 http://rapidshare.de/files/36767645/Fernando_PES6_French_to_English_V1f.zip.html evo-web deki link bu
meavilon Orjinal Mesajı Yazan: DuMAn_3 http://rapidshare.de/files/36767645/Fernando_PES6_French_to_English_V1f.zip.html evo-web deki link bu nasıl türkçe yapacas bi yardımcı olsaydın kardeş
meavilon Orjinal Mesajı Yazan: DuMAn_3 bu patchle ingilizce yapabilirsin turkce cıkmadı daha ve sanırım cıkmaz da nasıl ingilizce yapacaz biras anlatırmısın
charlo pc ye sanırım yıne ps2den port edecekler :( xbox360 dakı grafıkler pcde haylı haylı kaldırır. su konsolları aldırmak ıcın yapımcılar bıle canak tutuyor.
fener1907bahce Orjinal Mesajı Yazan: DuMAn_3 http://rapidshare.de/files/36767645/Fernando_PES6_French_to_English_V1f.zip.html evo-web deki link bu çok teşekkürlerrrr :)