pes6 ps2 incelemelerim 2
- Artık kaleci topu oyuna sokduğunda onu rahatsız edebilir, topu oyuna sokmasında kaleciye problem çıkarabilirsiniz.
- Yapay zeka yine artmış, Topz sizdeyken yoğun bir pres, top onlardayken top çevirme, ara pasları, ve sizi şaşırtmaya çalışan bir oyun planıyla karşı karşıyasınız. rakib öndeyken son 20dk mı kaldı inanılmaz size pres ve inanılmaz bir top çevirmeyle karşı kaşısınız. küçük rakible oynarsanız sağlam bir defans, büyük rakiple oynarsanız sahanın her yerinde pres ve mücadele görürsünüz.
- Master lig hemen hemen aynı, yine 4 lig var, menüler hepsi aynı,
- En az 4 yıldızla oynayanlar bilir yine 4-0 da kazansanız yine futbolculara verilen puanlar normal oynayan futbolcular 5.5 maçta 2 gol ve asist yapana yüksek 7 veriliyorki, fifanın bu konuda daha iyi olduğunu düşünüyorum çünkü kazanan takıma hak ettiği puanları veriyor.
- seyirciler kimi stadlarda grafik olarak çok iyi yapılmış kimi stadlerda w10 gibi tribüne yapışık görünüyor
- Eğer rutin bir maç değilde önemli maça çıkıyorsanız gerçekten seyirci 12. adam oluyor. Maç öncesi seyirci ve stad şov izliyorsunuz. maç sırasın top rakipteyken ıslıklama, topu kazandığınızda alkış, atağa kalktınızda çoşkularını, ceza sahasında bağırmalarını, golde de sevinmelerini duyuyoruz...
- Logo yapma progları yine aynı
- formalar inanılmaz güzel yapılmış, hatta bir konuda şöyle bir şüpheye düştüm. formalar zannedersem formatında oynama var. Çünkü w10daki formaları GGS ile görebiliyorduk ama Pes6 nın formalarını göremiyorum hatta program kilitleniyor. Hem bu kadar güzel olması hem ggs programının açmasını zannedersem forma formatında oynanma olduğunu düşünüyorum.
- Futbolcular artık tekniği ön planda açıklayayım: eğer tekniği iyiyse topu rahatlıkla kontrol edbiliyor ama değilse top ayağından açılabilir, top üzerine gelirken ayağına çarpıp topu kontrolünü sağlayamaz, göğüs istop etmesi zorlaşır, topu ayağına dolayabilir.
- 2 kişi bir takımda oynuyorsanız dikkat etmeniz gereken bir konu birbirinize çarpıp ikinizde veya biriniz yere düşebilir, veya pozisyonuz bozulabilr,
- ara pasları artık süper fasolu, ister yerden ister havadan atın aradan fassolu ara pasları yapabilirsiniz, bu paslar tabi atılırken araya kaçan futbolcuya göre fasosu çok olabilir ve dümdüz gönderilebilir yani aslında bu daha öncede vardı ama şimda dahada gelişti diyebilriz.
- kornerler, taçlar, frikikler yine aynı şekilde diyebilirim
- genel olrak birçok menü pes5 ve w10 daki konserptle aynı
- daha fazla futbolcu yüzleri, ama bunların büyük bir bölümü pes5dekini aynı dolaysıyla face yapmak çok kolay çünkü pes5 facelerini rahatlıkla kullanabilirsiniz...
- Lisans olarak italya,ispanya,fransa, hollanda liginin tümü ingiltere arsenal ve man. united sadece lisanslı. genelde baktığımızda birçok takım lisanslı belki 20-24 civarı takım lisanssız
yorum: pes6 gözle görülür çok değişiklik yok ama oynarken birçok değişiklik farkediyorsunuz. Pes yine iyi. Ama fifa07 kıyaslandığında içeik olarak kötü futbol olarak daha iyi diyebilriz bence. Ama kimse pes6 yı fifa ya rakip görmesin fifa07nin aslında gerçek rakibi pes2007 dir ocak ayını beklicez. Fifa07 inanılmaz bir içerik varki bu durum pes6'nın aciz kalmasını sağlıyor. Ama pes6nın futbolu oynanbirliği, ve daha futbol gerçekçiliği olmasıyla fifanın içeriğiyle başa çıkacaktır.