arkadaşlar pes6 dün akşam oynadım. kısaca şöyle söyleyebilirimki içerik dışında oyunda %80 w10 nun aynısı. yani yeni hareket yok, görüntüler aynı birçok animasyon aynı ama şöyle bir durum varki %20 lik bölüm işte pes6 size bir futbol resitaline götüryor. neler var
1.oyun çok seri, çok çabuk pas veriyorsunuz ve isabetli, futbolcular çok kıvrak. çalım çok rahat yani kendine güveniyorsan tüm defansı çalımlayabilirsiniz
2. inanılmaz bir ikili mücadele var, yani futbolcular resmen birbirine omuz vuruyor, foul yapıyorsun ama futbolcu düşmüyor tekrar topun peşinden koşuyorki süper yani
3. foul hemen hemen hiç olmuyor. yani hani topu alırken hfif dokunurda rakip sendeler ve hemen foul verilir bu artık yok yani futbolcu sendelemiyor çok nadirde sendelenirse bile oyun devam ediyor. ancakki bariz yuh artık diyebileceğiniz pozisyonlara hakem foul veriyor.
4. kaleciler toupu sektirmiyor, ve çok akıllı pozisyonlarını alıyorlar
5- süper şutlar çekebiliyorsunuz, evet arkadaşlar en önmli gol silahınız kaleyi gördüğünüz yerden vurmak, genelde kaleye tehlike yaratıyor nerden görürsen şut çekin
6- topu öne alışı ve topun üstende atlayıp rakibi şaşırtarak topu öne alışı yenilenmiş.
diğer bölümlerde w10 aynısı rahatlıkla diyebiliriz
- yeni bir hareket yok, oyun ilk açıldığında amatör den profeyonele gibi bir seçenek çıkıyor.
- almanya ligi yok evet daha önceden bahsetmiştik. ama onun yerine daha önce sizlere hatırlarsanız şöyle birşey yazmıştım japonlar oyunu süper yapıyorlar ama içerik konusunda çok salaklar en azından bari kendi takımımızı yaratma seçeneği koysunlar demiştim. ve gerçek oldu other c lig var burda 18 takım var team A team B
diye gidiyor oyuncuları player 1 player2 gibi devam ediyor. dolaysıyla buraya türkiye ligi uygundur derim.
- yine fb ve bjk lisansız, other b ligde patogonia we united gibi 5 takım var
- seyirciler w10 aynısı yine hareketsiler ama tekrarlar inanılmaz bir seyirci kalitesini görüyoruz. ve her tekrarda canon eos d350 reklamını görmekteyiz
- reebok 12 adet futbol topu, 1 adet klasik 1 adet düz beya top var. bunu yanında konami cup gibi reebok cup da var
- yeni bir mod daha karşımızda 4 takım birisi 4 takımda birisi seçiyorsunuz sonra bu kaımların ortak adı we united ve pes united diye karşılıklı maç yapıyorsunuz.
yorum olarak pes6 w10daki problemleri çözmekle iyi bir oyun olmuştur. özellikle pc kullanıcıları w10 oynamadığından çok farklı bir oyun oynamaya hazır olsunlar. bakın arkadaşlar bizler daha önceki araştırmalarımızda söylediklerimizde hiçbir yanılma olmadı beklediğimiz şeylerle karşılaştık.
sizlere screenshot koyamıyorum malum ps2 onun yerine grafik edit programından birkaç görüntü gösteriyorum. ayrıca arkadaşlar bir sitemimide soyluyorum dun bu oyunun çıktığını sizlere bildirmekle inanılmaz bir tepki aldım. bu oyun fake miş bizi kandırmakla sygısızlık yapmışım niçin bu tür konular açımışım gibi ve araştırmdan yazmışım gibi enteresan eleştirler aldım ama ben şunu diyorum ben araştırdım ve dün sizlere bilidirdim ama arşatırmadan fake olduğunu soyleyenlerde bunda sonra araştırarak bir eleştiri yapsınlar. Cogu arkadaşlar bilirki bundan once size pes6 çıkış tarihinin 06-10-2006 olduğunu soyleyen ama gecikme ile 11.10-2006 çıktı, almanya ligi olmayacağını, seebaas takasutka roportajını, takım yaratma modu, pes6 nın hemen hemen w10 olduğunu, birçok screenshot ve video linkleri vb birçok konuyu sizlere hep araştırdım ve yayınladım ama şunu anladımki genel olarak soyluyorum sadece dunku konuyla alakalı değil bazıları hiçbir dayanağı olmadan hiçbir araştırma yapmadan saçma sapan yorumlar yapıyorki beni ve benim gibleri bu araştırmalardan soğuttu yani. lutfen arkadaşlar bakın yabancı pes sitelerine inanılmaz bir bilgi alışverişi ve paylaşım var. en azından birşeyler yapmaya çalışanlara iyi veya kötü moral verip bilgi alışverişinde bulunalım ki herkes bu oyunda tuzu olsun. saygılarımla
" border="0
" border="0