Beğenmeyenler için yazıyorum; Windowed modda efekt falan kısmadan rahat rahat oynanıyor, tertemiz.
Çözümü yazıyorum, birkaç ss almıştım, koyduğum forumdan link veriyorum boşuna yavaşlatmayayım sayfayı.
---
Masaüstündeki Fifa kısayolunuza sağ tuş --> özellikler (properties) -> Hedef (target) --> yandaki yazının en sonuna tıklayıp WINDOWED=1 ekleyin ve uygulayıp kapatın, (aman dikkat hedefi silmeyin bunu yazacam diye :). Oyunu açtığınızda oyun windowed açılacak, eğer çözünürlüğünüz ekrandan küçükse Fifa menüsünden ayarlayıp büyütün, başlat menüsünü de başlat menüsü özelliklerinden "görev çubuğunu otomatik olarak gizle" işaretlediğinizde siz gitmedikçe sizi rahatsız etmeyecektir, oyunu açtıktan sonra windowed dan kare (ekranı büyütme) tuşuna basmayı unutmayın, iyi oyunlar. Bu ayarlarda 6x aa - 16x af, 1280x1024, high, on, on oynuyorum. P4 3.0, x800pro.
Resimleri
http://forum.donanimhaber.com/m_9523696/mpage_8/key_/tm.htm
adresindeki sayfada biraz aşağıya inince benim nickimde göreceksiniz, zaten windowed belli ediyor kendini, jpg biraz bozdu görüntüyü ama bence gayet mükemmel.
Tekrar iyi oyunlar.