Ewet Çoğu kişinin şikayet ettiği bütün kasma olaylarını ea forumlarında birinin yazmıs olduğu yöntemle çözdüm eminim işinize yarıcaktır
Program files\FIFA 07\data\cmn\cfg_pc_h.ini (notepad şeklinde olan dosyayı açın)we aşağıdaki
DISABLE_DOF = 0
DISABLE_POSTFX = 0
değerlerini,
DISABLE_DOF = 1
DISABLE_POSTFX = 1 olarak değiştirin we kaydedin
we oyuna girin istediğiniz çözünürlükte we high oynayın