7200 neymiş aman sakın yaklaşma. 6800 e de yaklaşma.
Anladığım kadarıyla agp tabanlı sistemin, 2.4 ne kadar daha götürür bilemiyorum, aynı şekilde 512 ram de standartın altına düştü düşecek durumda, en ideali 1 gb şu anda.
Ekran kartı konusunda 7600 serisinden agp kartlar piyasada olacaktı ama takip etmedim, ama işlemci ve ram e de sene başında upgrade gerek bence.
Benim görüşümü soracak olursan yılbaşını bekleyip baştan aşağı yep yeni bir sistem kurman en mantıklısı.