Bazıları Fifa'yı Pes den daha iyi iddiasında,ben de her sene Pes çıkmadan Fifa alır,oynamayı denerim ama aynı sistemle Pes'i tıkır tıkır oynarken Fifa ile daha bir maçı bile tamamlamadım,her seferinde sinirim bozulup kapatmak zorunda kalıyorum..2 oyunu kıyaslayabilmem için adam akıllı oynayabilmem lazım ama bu fifayla mümkün değil gibi !
Anakart : Amd Athlon 64 - 2800+
İşlemci : 1 gb Ram
Ekran Kartı : Nvidia GeForce A 6600 TD 256 mb Ram
Oyunu açtığımda ise Pes'e oranla slow motion da oynuyormuş hissi veriyor,pozisyon ve gol tekrarlarında görüntü bozuluyor,takılmalar oluyor,takılmalar maç girişleri için de geçerli ! Öyle ekstra yok çim güzelliği yok oyuncunun kaşı gözü peşinde de değilim,takılmadan tempolu bir oyun oynamak mümkün mü bu fifayla,hangi ayarlarla ??