Hocam bilgi için saolun da bunları ben daha önceden başka oyunlar için de denemiştim.Yani biliyorum bu control centre'ı fakat öle sölendiği kadar güzel olsa keşke.Her gülün bir dikeni vardır ya.Grafikler mükemmel olduğu oranda oyun performansı düşüyor.Yani avantajı kadar dezavantajı var.Onun için kimseye önermem bırakın olduğu gibi kalsın ;)