Arkadaşlar bu kasılma olayına birgündür kasmış durumdayım ve hallettim!!!tabi bende sorun yok!!!diğer sistemlerde denemk lazım onun için tamamen zararsız olan linkteki dosyayı oyundakiyle değiştiriyoruz tabi ÖNEMLİ ORJİNALİNİ YEDEKLEYİN!!!!
C:\Program Files\EA SPORTS\FIFA 07\data\cmn -----klasöründeki (cfg_pc_h) dosyasını başka yere yedekleyin ve linkteki dosyayı yukarıda yedeğeni aldığınız dosyanın yerine yapıştırın bukadar ben full 4x yumuşatma 16 x süzmeyle oynuyorum çözünürlük 1280x1024 sorunsuz ama siz deneye deneye eniyisini bulun ilk önce oynayamayan arkadaşlara tavsiyem 1024x768 high yapsınlar ve ekran kartını ayarlarını açmasınlar yani aa yumuşatma gibi eğer kasılma yoksa yavaş yavaş arttırın uygun olanı bulun.umarım işe yarar patenli değildir çoğaltılabilir mubarek ramazan ayında hayır duaları yeteryeterki işe yarasın eğer olamzsa yedeklediğiniz dosyayı geri yükleyin!!!soranlar olabilir ,ne kayıtlara ne oyuna zara vermez!!!!KESİN DENEYİN DERİM SAYGILAR......son olarakta ekran ayarlarınızı performansta tutun!!!
http://www.hemenpaylas.com/download/1823088/cfg_pc_h.ini.html boyut(2.61kb)
kendi sistememim: amd athlon 64 3500+ venice 939, ecs k8t800pro anakart,leadtek agp 8x 6600gt tdh ekran kartı,512x2 veritech dual 400mhz ram,160 gb hitachi hdd......
%100 yerli:))kendim yaptım!!!!