burndragon bunlarda 1280 x1024 high kapalı havada resimler gündüz oynayınca çekerim yenilerini şimdi most wanted ve nba 2007 ayarlarını yapıyorum... http://img115.imageshack.us/img115/5936/adszfdgdux7.jpg http://img114.imageshack.us/img114/880/gsfbqt3.jpg http://img114.imageshack.us/img114/4163/adszfdggr3.jpg
burndragon işte bunlarda 1024x768 gündüz high kalite, 1280x1024 kullanmıyorum adamları ve yazıları görmek için büyüteç lazım oluyor:))) http://img242.imageshack.us/img242/1198/gndzmm2.jpg http://img78.imageshack.us/img78/7650/gndz1iw0.jpg
ermiss peki ben verdiğin taktiği GeForce4 MX 440 with AGP8X kartım yapsam işe yararmı yoksa hiç bozmiimmi
burndragon pek deneme derim inan başım çatladı bugün sırf bunla uğraştım en ufak değişiklikte ya kasıyor ya takılıyor.bence aynı kartla olanlar densin derim daha düşükte yapabilirisin.bence en güzeli 1280x1024 yap ama aa falan kapalı olsun oyun ayarını medium yap bak kalite nasıl güzelleşiyor dene sanki 4x yumuşatma gibi gürünür pekde kasmaz sende umarım
NKFVAS yav dogru bi fifa 07 oynuyamadim bilgisayarda grafik cok kötü cimler koyu renkte orda grafik kartim geforce mx ve laptopta cok süper grafik ama 1 dakka sonra oyun yavasliyo sonrada düzelmiyo grafik kartim ati x 300 herseyi denedim :mad: ve Anti-Aliasing bulamiyorum ayarlarda :(
Kokane Benimki 256 MB GeForce 6600 PCI-E: Gündüz maci koydum sadece cünkü en büyük problem gündüz maclari.
burndragon ermis bak dostum sana vereceğim linkte bilgisayraının hangi oyunlara yettiğini online test ediyorsun fifa 2007 yok daha ama ilk seworldcup 2006 var tabi bütün oyunlar var yapacağn girişte oyunu seçmen ve beklemen sana biligleri gösterecek tabi kötü hep ekran kartı çıkacaktır. http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest oyunu seç run de ok.
burndragon kokane abi ne yaptın yaww grafikler çok kareli benim ayarları kadameli denesene az önce verdiğim linkede bak istersen.birde sistem neydi senin???
Kokane Yooo, seninkiyle ayni sayilir. Belki resimler büyük diye öyle görünüyor. Senin koydugun resim gibi.Asil senin gündüz macindaki hava topu SS bi tuhaf görünüyor. Özellikle top. Sistem AMD 3000+, 1024MB, ekran kartini yazdim yukarda.
burndragon ermiss sanırım senin karet bu linktekilerden biri üzgünmki senin kart fx 5200 denbile eski işin çok zor herşeyi low yapsan belki olur!!!bir kere ekrankartnın belleği 64mb çekirdek hızı linktede görüldiği gibi 270@400 yani çok yavaş bendeki kart bile 6600gt 500@900 ddr3 olmasına rağmen çok zorlanmadı değil artık acilinden kartını değişimelisin yoksa o seni değişecek:) http://www.darkhardware.com/showtext.php?urlnav=reviews/abit-gf3ti200-gf4mx440.html
burndragon Orjinal Mesajı Yazan: burndragon Evet arkadaşlar sonunda uzun uğraşlardan sonra fifa 07 takılmadan hıgh kalitede ister 1280x1024 ister 1024x740 çalışıyor ayalar ve oyun görüntüsü. Sistem: athlon 3500+ venice 939 pin non o/c,agp 8x leadtek 6600gt tdh non o/c 500@900 mhz ,1024 mb veritech ram,160gb hitachi hdd nvidia driver forceware 91.47+bios update. http://img122.imageshack.us/img122/4708/klts2.jpg http://img162.imageshack.us/img162/2015/adszdfgdmr5.jpg başka resim çekmedim herşey gayet açık oyun ayarı 1024x740 high size ve ekran ayarları resimdeki gibi!!!
burndragon Orjinal Mesajı Yazan: Kokane Yooo, seninkiyle ayni sayilir. Belki resimler büyük diye öyle görünüyor. Senin koydugun resim gibi.Asil senin gündüz macindaki hava topu SS bi tuhaf görünüyor. Özellikle top. Sistem AMD 3000+, 1024MB, ekran kartini yazdim yukarda. evet top adidasın siyah olanı:)
ermiss burndragon ve kokane çok teşekkür ederim yardımlarınız için burndragon verdiğin linkte napmalıyım yüklicek bişey bulamadım ben