16x yaptim
oyunu 1280x760 oynadim.
Replaylerde vveya gol sevinclerde veya baslangicda cok yavas gidiyo goruntu , ama oynadigim zaman cok guzel goruntu var.
Yavas gittigi nedeni nedir acaba ?
Sistemimden deyildir herhalde...
Goruntu kartini daha yeni almisim.
Benim control center de 3d icin bir suru secenek var.
Oyunu 1280x1024 high we antisitropic'i 16x ye koydum yavas gidiyor ama (replaylerde ve baslangic gol sevinclerinde)
bu sorun cozulurse cok ii olur..