walla arkadaşlar sözlerim yanlış anlaşılmasın sakın.
inşallah uğraşıldığına değer ve herkes tarafından beğenilir yama.
çünkü gecen sene böle bi türkçe yama sevdamız tutulmuştu yine.oyun gecen yıl bu aralar cıkmıştı yanlış hatırlamıyorsam kış bitmişti hala yapamamışlardı yamayı.artık işi gücü bırakmış türkçe yamayı bekliyordum dört gözle.
en sonunda cıktı ama cok rezil bi yamaydı.
inşallah arkadaşlar hayal kırıklığına uğramayız
diyeceğim sadece bu