AkrepK. Arkadaşlar ben türkçe yama yapıyorum ve devam ediyorum kariyerdeki bazı mesajları türkçeleştirdim ama %95 oranında olacak ihşallah ama zor daha çok var yıllassam yapacağım
oricalcus abi 5. sayfada bi arkadas %100 yaptıgımda buraya koyarlar salı veya carsamba hazır olur demisti o arkadastan haber alamadık bidaha yoksa %100'ü yarın koyup süprizmi yapcak?? (insallah öle yapar)
BaD BoY Arkadaslar %100 tr yama yapmak 1 haftalık iş degil yoksa herkes yapardı ondan dolayı sabır önce , ramazan ayındayız ne güzel tamda sabır ayına geldi işte sabırlı oldugumuz ayda bölese öbürkü ayları düşünemiyom
Fifa_delisi10 yalan oldu heralde yama doğru %100 carier mod türkçesi yapmak zor we kısa zamanda bakalım neler olucak ben yinede anlıorm alıştım carier moddaki ingilizce yazılara
CRNL Yamayı sunan arkadaş kimse Başlıkla yama arasında alaka yok. Milleti kandırıyosun. Konu içinde açıklama yapmışsın. Ama ne işe yarar. Düzgün bi yama çıkartın ondan sonra %80 gibi bi açıklama yapın Yalancılık yaparak bu forumda tutunamazsınız...