ya ben sizi anlamıyorum ha hakkaten ş,ü,ğ,Ü,Ğ,İ,ı,ö,Ö,ç,Ç bu harfleri nasıl oluyorda dil yaması yaparken ekleyemiyorsunuz ben %50 türkçesini yayınlaşıtım orada hepsini kullandım yalnız ğ,Ğ harfini yapadım diğerleri sorunsuz çalışıyor biraz daha dikkatli yama yaparsanız nereye ekleyeceğini göreceksiniz herşey bundan ibaret yani programları kullanmayı bilmiyorsanız bilmiyoz deyin sadece türkçe yapıp türkçe harf kullanmamak yakışmıyor.