MoNSTeR1907 Bari yapamadıklarınızı buraya yazında bilen biri vardır muhakkak çeviremediğiniz yerleri hep birlikte çevirelim... Emeğinize sağlık
France zaten oyunun 4te 3ü kariyer mod.gerisinde bişe yokki.buda %25 olabilir en fazla.%80 yazısını başlıktan kaldırırsan iyi olur.çalışmalarınızın devamını dilerim.
MoNSTeR1907 Hangi harfleri kullanmıcaz onları yazarmısınız. Örneğin ü kullanabilirmiyim yada ç kullanabilirmiyim
Fifa_delisi10 zaten oyununda menajerliği önemli ana menüyü herkes büyük ihtimalle bilio menajerlikteki haberler v.s olursa süper olur
Ricardo19 Arkadaşlar çalışmalarımız devam ediyor merak etmeyin büyük ihtimalle hafta sonu kariyer bölümünde bitireceğiz...