GoGo21 iyi olur fifa_delisi :) bukadar isteki yerine getirmek beni baya yorar :) biraz yardim iyi olur vallah :)Aslinda seve seve SS koyarim aksam sorun o degil ama biraz da oynamak istiyor insan demi :D
jakin33 Orjinal Mesajı Yazan: GoGo21 Klebersonunki biraz bengzer gibi.....Gerci hepsini gormedim zaten dun fazla oyniyamadim. sabirsizlikla eve varsamda oynasam diyorum :) Iftari felan yapmayip hemen oynamak istiyorum :) ama aksam eve gelince bi bakayim kimlerin faceleri yapilmis.... teşekkür ettim :)
jakin33 Gogo bide şu 2.resimdfeki bjk li futbolcu kim keltos :D pek çıkaramadımda bide saçtan keli çıkmış :D
Fifa_delisi10 beyler heryerde linkler war http şeklinde olanda war rapid forumlara bakın benm elimde büssürü link warda yasak diye buraya yazmıorm özelden ulasın
GoGo21 Orjinal Mesajı Yazan: jakin33 Gogo bide şu 2.resimdfeki bjk li futbolcu kim keltos :D pek çıkaramadımda bide saçtan keli çıkmış :D dostum o Koray avci...en azindan ona bengzetmeye calismislar :)
GuiNeVeRe :( tüm transferler yokmuş.... transfer sezonu bittikten 1 ay sonra oyunu çıkarıyorlar birazcık uğraşıp tüm transferleri yapamamışlar mı :(
polat1907 bende akşama eve gididnce bizim cd satan adamdan alıcam inşallahh bugün olmasa bile yarın kesin dedi uğrucam bugün
GuiNeVeRe bu sene screen lar pek gelmiyor :) oyun forumdan 3-5 kişide var ama daha çok az screen geldi... işleri var herhalde
jakin33 Gogo sorularımı cevapladığın için teşekkürler bjk kadro son transferler le yapilimi yani ricardinho , Burak filan ?
cesar yaw biri bunları ufak rarlar halini getirebilir mi? benim adsl kotalı da 3 gb torrentten oyun 2.5 gb. bu arada yeri deil ama kotamdan ne kadar kaldığını nasıl öğrenirim biri yazabilrmi lütfen
GoGo21 Orjinal Mesajı Yazan: jakin33 Gogo sorularımı cevapladığın için teşekkürler bjk kadro son transferler le yapilimi yani ricardinho , Burak filan ? dostum Ricardinho var oyunda. Burakdan haberim yok ama Ricardinho varsa kesin burak ve yeni transferlerde vardir BJK,nin GuiNeVeRe Arkdasim Bu topicin basindan okusan anlardin suanda isde oldugumu :) sabir et aksam eve varinca hallederiz SS leri
Kerim gogo fifa07de bir kaç dosya var boyutları ufak onları bana gönderebilirmisin ? oyunu alamamış olanlar için demoya fb gs bjk yi ekleyim böylece alıncaya kadar merakları geçsin baştada benim :) msn kerim@soccercenter.net