GoGo21 Merhaba arkadaslar evet yine ben. Suanda fifa 07 full surum ellimde. Baya gec oldugu icin ve yarinda ise gitmem icin size besiktasla konyaspor a karsi oynadigim mactan 4 screen koyarim. Istek uzerine baska screen de koya bilirim:
mehty kardes bıde sana zahmet menuden game menu den oyun seceneklerınde neler var koyarsan daha ınandırıcı olucak bence oyun seeceneklerı carreer moddun gırısınden falan koyarsan ss sevınırım saygılar
Bulentbag Oyun Hakkında biraz bilgi verebilir misin? Örneğin_Stadlar, TSL, Bir de NET'den mi indirdin? Teşekkürler
GoGo21 suanda gec oldu arkadaslar. Yarin aksam soz isteklerinizi yerine getirmeye calisacam. Dedigim gibi gec oldu ve yarin is basi yapmam lazim. Saygilarimla....yarina gorusmek uzere
Gladyator_GS Orjinal Mesajı Yazan: Bulentbag Oyun Hakkında biraz bilgi verebilir misin? Örneğin_Stadlar, TSL, Bir de NET'den mi indirdin? Teşekkürler böyle bişey olabilirmi sorunun içinde netten mi indirdin var :eek:
WatCheR hehe gogo bak bu sefer olmadı. DVD nin önünde pişmiş kelle gibi sırıtan resimlerini aradı gözüm :D
GoGo21 Orjinal Mesajı Yazan: WatCheR hehe gogo bak bu sefer olmadı. DVD nin önünde pişmiş kelle gibi sırıtan resimlerini aradı gözüm :D Dostum tirassiz size gozukeyim demedim :) size bunu yapamazdim :D hehe....Suanda isdeyim ama isteklerinizi aksama soz halledecem....
bjklifatih k heb hem ook bijna binnen nog 4 uur shit PC viel snachts uit en hebje geen real faces in the game?
GoGo21 Klebersonunki biraz bengzer gibi.....Gerci hepsini gormedim zaten dun fazla oyniyamadim. sabirsizlikla eve varsamda oynasam diyorum :) Iftari felan yapmayip hemen oynamak istiyorum :) ama aksam eve gelince bi bakayim kimlerin faceleri yapilmis....
LENNOX Orjinal Mesajı Yazan: bjklifatih k heb hem ook bijna binnen nog 4 uur shit PC viel snachts uit en hebje geen real faces in the game? Wat lul je ? :D
GoGo21 sabir arkadaslarim :) aksam eve varir varmaz soz butun isteklerinizi elimden geldigi kadari yapacam. Bide lutfen Hollandaca degil turkce konusalim. Aramizda anlamayan arkadaslar da var..