bazi arkadaslardan fark yiycemizden bahsediyo .. Yemez .. yemedi merak etmeyin, bizde RUH var . O ruhuda gösterdik bu gece..
GS olarak gösterdik 2. yarıda futbolumuzu. GSde olan bişey: Gol yedikten sonra aklımız başımıza geliyo. İlk 2 golde zaten cok basit gollerdi.
Ümit Trabzonun acısını çıkardı helal olsun. Tüm oyuncular hakkını verdi ve inanılmaz bir mücadele gösterdiler. Hakan son saniyede dokunsa 3-3 biterdi mac..
Carrsusca bile girdiği andan itibaren harika işler yaptı. Özellikle Arda macın yıldızıydı. Liverpoolda ise Gerard ve Pennant sahada yokdu. Pennant en kötü macarından birini yaşadı ve Benitez bayagı bi kızdı, aldı oyundan.
2. yarı Anfield sustu, ultraAslanlar konuştu.