[img=http://img99.imageshack.us/img99/4229/222ce0.jpg
[img=http://img153.imageshack.us/img153/1899/223bo9.jpg
[img=http://img99.imageshack.us/img99/2048/224pl2.jpg
bu anları yaşatmak herkese nasip olmaz, 2.yarıdaki futbul çok ümit verdi, bence çıkarız bu gruptan, en kötü ihtimal 3.yüz, Heralde Avrupa Fatihi bulaşıcı bir deyim, GS formasını kim giyse bir anda Aslan kesilip çıkıyor Avrupada. En güzel yenilgi.